Sivun näyttöjä yhteensä

21.2.2011

Uusi ystävä;)

Tämmöinen tuli tänän kotiin, peruskone kyllä tämäkin mutta paljon paljon kalliimpi mitä olin ajatellut. Hirvimies lahjoitti, isot kiitokset hänelle!!! Kokeilun jälkeen olen tyytyväinen, katsotaan miten meidän yhteistyö etenee. Harmitta pikkaisen kun netista olis saanut halvemmalla, mutta minulla oli vaihtotaku ja pakko ostaa samasta kaupasta;( Kaupan päälle sain nn. apupöydän.



Tuunausta: aikuisten S koon t-paidasta kesämekko / yöpuku tytölle. Laitoin punaiset resorit ja vapaalla kädellä leikkelin tunika malliseksi. Ohuehko kangas mutta väri niin ihana...  

9 kommenttia:

Meeri kirjoitti...

Mulla on samanlainen perusvempele (mikäli tuo on activa 210, kun en ihan saanut numeroista selvää). Hyvin sillä perusvaatteet, aplikoinnit yms ompelee ja toivottavasti kestää.

kewa kirjoitti...

Kyllä, activa 210. Ja toivottavasti kestää, minulla näyttä olevan erittäin huono tuuri koneiden kanssa;(

aajuska kirjoitti...

Onnea uuden koneen johdosta :)

Sani kirjoitti...

Vau, kyllä nyt kelpaa ommella :)

Meeri kirjoitti...

Samoin minulla on ollut huonoa tuuria koneiden kanssa. Tuo bernina on ollut nyt reilun vuoden ja olen ollut tyytyväinen siihen.

kewa kirjoitti...

Kiitokset Teille! Minä aloitin ompelun Lidlin halpiskoneella ja kyllä silläkin jokun aikaa pärjäsi, hirveän takkuilun jälkeen kuitenkin vaihtoin käytettyn Berninan ja näköjään siinä oli se syöttäjä löystynyt...Pitää olla hyvät välinet että jaksaa harrastaa, eihän se hinta valitetttavasti aina totuutta sanoo, olen kuullut että kunnon vanhat konet kestää ja pelittä erittäin hyvin. Nykyään pesukonenkin ikä on lyhyt, anoppi pesee edelleen 30v vanhalla Upolla pyykkiä ja toimii moitteettomasti.
Onneksi on koneella 5v takuu, minull tärkeä asia!

Tiina kirjoitti...

Hyvän koneen olet hankkinut!! Onnea sille, toivottavasti nyt kestää.

Tuo viiden vuoden takuu on sinänsä aika tympeästi harhaanjohdettu, että kaikilla osilla ei ole viiden vuoden takuuta. Vain kaikkein mekaanisimmilla osilla - elektriniikalla on muistaakseni kahden vuoden takuu. Mutta parempihan sekin on kuin se tavanomainen vuoden takuu mikä halpiskoneissa on järkiään.

Tiina kirjoitti...

Niin ja lämpimästi suosttelen hankkimaa koneeseen polvinostimen, vaikka ensi jouluna joululahjaksi.. ;) Sen käyttö nopeuttaa valtavasti, ja helpottaa työskentelyä, kun molemmat kädet säilyvät vapaana itse ompelemista varten. Vai tuliko se tuossa vakiona?

kewa kirjoitti...

Kiitos Tiina, takuu tosiaan on 3+ 2 vuotta mutta aika paljon se. Polvinostin- piti oikein googletta, kiitos vinkista, saatta olla hankintalistalla;)