Sivun näyttöjä yhteensä

31.1.2011

Aurinkopilvi;)

Vielä yksi tunika eilisen lisäksi, hihat pilvivelour jämät ja violetti velour Ikasyr yllätyspaketista. En todellakaan tykkä violetista/liilasta ollenkaan ja kangas on pyörinyt/häiritsenyt minua pitkään. Mutta keltaisen kanssa tulikin aika kiva. 


Eiskoinen kinusi itselle karhua, istui minun vierellä nenä ompelukoneessa kiinni ja kysyi joka minuutti koskan on valmis. 40minuuttissa valmistui Hassu-Nalle, tuli pikkaisen kissan näköinen mutta kelpaa... Mallina keskimmäinen kuka meni itse tänän päikkäreille!!!

Kävin myös illalla moikkamassa kuvataiden porukka ja hain ne viimeiset työt vihdoin kotiin. Lammas pitää kehystä, klouni on pensselin putsaus työ, ei kehyksiä siihen. (Empsu, lammas on Sinu rooside peale maalitud...)

4 kommenttia:

hanna-naa kirjoitti...

Onpa ihana halinalle :)

Sani kirjoitti...

Oi oi ku toi nalle on ihana!!!!
Mä taas olen alkanut tykkään violetista :D
ja kivoja noi sun taulut!!
(millonkahan sitä ite innostuis, joskus tullut muutamia tauluja maalattuakin)

PikkuHoo kirjoitti...

Minä oon taas puolestaan jostain syystä ihastunut violettiin :) Juuri tuon sävyistä violettia oon yrittänyt metsästää velourina mutta en ole mistään löytänyt! Nuo omatekoiset lelut on minusta ihania :)

Meeri kirjoitti...

Kiva tunika (edellinen myös). Eikös violetti ja keltainen ole vastavärit? Kummasti piristävät toinen toistaan ja näyttää tosi kivalta, vaikka minäkään en tykkää kummastakaan väristä hirveästi yksistään.