Sivun näyttöjä yhteensä

20.11.2010

Tipu

Tuhosin sen viimeisen ruutu frotee palasen, leikkelin kyllä pakostakin palat väärin, sain nipin-napin tytölle yöpuvun. Gynther kaava (minulla on tanskan kielinen uusintapainos) ja Metsolan kangas, edessä applikaatio velour palasesta. Takana neljä kam nepparia. Mahalla tyttö nukkuu, katsotaan että kutiako se tipunen, käytin kyllä tukikangasta ja irrottin sen niin hyvin kun osasin;)
Ja niitä tipuja on minulla kolme!!! Kaksi punaista (samaa sävel) ja yksi oranssi (soittaa 'sepapoisid' säveltä, en tiedä mikä on suomeksi...). Kaikki toimivat ja niiiiiiiiin ihania;)

Ja minulla on kaksi lukija, ihana! En tiedä miten saan ne sinne sivupalkkiin näkymään? Mutta jotenkin ylpeä tunne, hehh.

4 kommenttia:

Sani kirjoitti...

Minä muistan sen ihanuuden kun sain itse ensimmäiset lukijat :D. Eiköhän niitä tännekkin ala vähitellen löytymään!
Mulle ainakin näkyy tuol sivupalkis lukijat ku sivuilles tulen.
JA ihana toi puku!!

pikkupikkuriikki kirjoitti...

hieno taas!!! Mullakin on tuota oliivia ruutufroteeta...en vaan oo vielä käyttöä keksinyt...ja soittorasioista tykkään, meillä niitä monta ja Lilja tykkääkin niitä vedellä soimaan...

kewa kirjoitti...

Kiitokset! ja se ruutufrotee on tosi helppo ommeltava (aloittelijan unelma) ja kaikki tikit jäävät ihan kun piilon, ei haitta jos ei ole täysin suora ommel;)

Mieli kirjoitti...

Ihana idea applikoida tuo soittorasian tipunen, on niin nostalginen! Kiva haalari ja blogi, eksyin tänne ekaa kertaa :)